دانلود آهنگ جدید علی بابا و ایمان نولاو به نام دنیا

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید علی بابا و ایمان نولاو به نام دنیا

دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام دنیا با متن آهنگ

دانلود رپ جدید علی بابا به نام دنیا

دانلود اهنگ جدید علی بابا بنام دنیا

دانلود اهنگهای دیس لاو تیر۹۴ علی بابا بنام دنیا

دانلود رپ دیس لاو جدید ۹۴ از علی بابا به نام دنیا

دانلود اهنگ دنیا علی بابا با پخش انلاین و لینک مستقیم

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ
چند بار شد دوتایی تنها شدیم باهم

اصلا خواستم بهت دس بزنم نامرد

 من ساده تعصب داشتم رو تنت

 فک نمیکردم رفیقم بگه از خال پشت گردنت

تکست آهنگ دنیا علی بابا

 حالا برس به خودت

 یه شب تاوانشو میدی دلم باور نکرد

 چشام تو رو با اون میدید

تکست آهنگ دنیا علی بابا

اون دنیام بوده دوس داشت منو

خندیدن وقتی دیدن دوستاش باهام

متن اهنگ دنیا علی بابا

عشقمو عشقش جلو چشام … بهشون حسودیم شد چقد بهم میان

دنیا نفرینت می کنم مث خودم زمین گیرت می کنم

نشه چشتون بپیچه تو سرم … به جون خودت دنیا آتیشت می زنم

من گذشته آب از سرم دنیا آتیشت می زنم

روزگارم تیره بود تو تیره ترش کردی … از وقتی خراب شدم که تو ولم کردی

یادت اونروز گرفتی دستامو  … الان من نیستم

یه وقت نگیری دستاشو وای یعنی الان نشسته پیشش

تورو با اون آرایشو سرو وضع دیدش نه نه نه بهش نزدیک نشو

نذار بذاره رو موهات اون دستاشو

الان کنارشی پیشش نشستی خیره نشو به چشاش خیلی پستی

نیستی

هر روز بدتر از دیروزه وجودم تو گرمی نگاتون می سوزه

منکه گفته بودم به وجودت احتیاج دارم مگه نمی دونستی به صدات احتیاج دارم

به اونم بگو واسه تفریح باهاشی  که زندگیشو مث من از بیخ نپاشی 

متن اهنگ پنجره علی بابا

Ali Baba Ft Iman No Love – Donya


تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت: 23:32 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 147

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش