دانلود آهنگ جدید بردیا با نام تپش با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید بردیا با نام تپش با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید بردیا به نام تپش با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید بردیا تپش

دانلود اهنگ جدید۹۴ بردیا بنام تپش

دانلود اهنگ تپش از بردیا

دانلود اهنگ تپش بردیا با پخش انلاین و لینک مستقیم

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

متن آهنگ تپش بردیا

با تو زندگیم آرومه حسم از چشمام معلومه

فقط باتو فقط باتو آرومم

 من این حسو به عشق تو مدیونم

 فقط باتو فقط باتو آرومم من این حسو به عشق تو مدیونم

متن آهنگ تپش بردیا

چه بی اندازه تو چشمات نازه نگاه تو دلم رو به تپش میندازه

وجودت گرمه دلت آتیشه دلم از عشقت خسته نمیشه

با تو زندگیم آرومه حسم از چشمام معلومه

فقط باتو فقط باتو آرومم

 من این حسو به عشق تو مدیونم

 فقط باتو فقط باتو آرومم من این حسو به عشق تو مدیونم

bardia + tapesh


تاریخ انتشار : شنبه 17 مرداد 1394 ساعت: 22:24 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 109

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش