دانلود آهنگ جدید نریمان به نام عاشق میشم با متن آهنگ(اجرای زنده)

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید نریمان به نام عاشق میشم با متن آهنگ(اجرای زنده)

دانلوداجرای زنده آهنگ نریمان عاشق میشم با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید نریمان

دانلود آهنگ جدید ۹۴ نریمان

دانلود اهنگ نریمان به نام عاشق میشم

دانلود اجرای زنده اهنگ عاشق میشم نریمان با پخش انلاین و لینک مستقیم

اجرای زنده اهنگ نریمان

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

من می میرم واسه طرز نگاه خاصت

دوست دارم ببینم باز اون چشای نازت

چشم تو چشمت میشم و دلم می ریزه

من دارم عاشق میشم

تکست آهنگ عاشق میشم نریمان

دوست دارم قد خدا من دوست دارم

قد یه دنیا تنهات نه نمی زارم

مثل فرشته ها می مونی

من با تو دارم عاشق میشم

خوبه حالم با تو

چشای تو دنیامه

نگیر ازم چشماتو

نگاهت چه با احساسه

خوبه حالم با تو

دستات توی دستامه

میخوام برخونم با تو

بگو با من میمونی

خوبه حالم با تو

Nariman Ashegh Misham


تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت: 18:10 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 104

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش