دانلود آهنگ جدید امو باند(Emo Band) با نام بیا برگرد با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید امو باند(Emo Band) با نام بیا برگرد با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید Emo Band(امو باند ) به نام بیا برگرد با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید امو باند با نام بیا برگرد

دانلود اهنگ جدید۹۴ امو باند با نام بیا برگرد

دانلود اهنگ بیا برگرد از امو باند

دانلود اهنگ بیا برگرد امو باند با پخش انلاین و لینک مستقیم

آهنگ بیا برگرد امو باند

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

وقتی که هوا تاریک میشه … دلم بی هوا میگیره

حس تنهایی از این خونه … بدون تو که نمیره

نیستی و حالا موندم فقط … با این چشمای خیسم

حرفای نگفتمو بازم … میخوام واست بنویسم

تکست اهنگ بیا برگرد امو باند

بیا برگرد که دله من

طاقت دوری نداره

چند روزیه که اشکه چشمام

منو تنها نمیزاره

مطمئن باش کسی جز تو

تو دلم جایی نداره

بیا برگرد که اتاقم هوای عطرتو کرده

بیا که دلم داره دنبال یه بهونه میگرده

خیلی سخته این جدایی بی تو خونه خیلی سرده

تکست اهنگ بیا برگرد امو باند

عکسای جا مونده از تو … همدمه تنهاییامه

نیستی و جای تو عکسات … شبا هم صحبتن با من

وابسته شدن به خوابت … به نوازشه خیالیت

به قدم زدن تو رویا … بیا که جات مونده خالیــــــــــــی

با دلم بد نکن برگرد دوباره … بی تو این خونه هیچ حسی نداره

متن آهنگ بیا برگرد امو بند

بیا برگرد که دله من

طاقت دوری نداره

چند روزیه که اشکه چشمام

منو تنها نمیزاره

مطمئن باش کسی جز تو

تو دلم جایی نداره

بیا برگرد که اتاقم هوای عطرتو کرده

بیا که دلم داره دنبال یه بهونه میگرده

خیلی سخته این جدایی بی تو خونه خیلی سرده

Emo Band + Bia Bargard َ

تاریخ انتشار : چهارشنبه 04 شهریور 1394 ساعت: 22:21 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 77

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش