عکس های مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
 عکس های مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم
مجموعه تصاویر مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم با حضور جمعی از هنرمندان و ورزشکاران

مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم

مراسم اکران خصوصی فیلم مستند “ من ناصر حجازی هستم ” به کارگردانی امیر محمدنژاد شب گذشته ۲۸ شهریور  با حضور جمع کثیری از هنرمندان و ورزشکاران در تالار ایوان شمس برگزار گردید.

عادل فردوسی پور / پژمان جمشیدی / رضا یزدانی / ایرج نوذری / پرستو صالحی / سروش صحت / مسعود رایگان / رویا تیموریان / لیلا بلوکات و ….

از جمله چهره های حاضر در این مراسم بودند.

مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم

مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم

مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم

مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم

مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم

مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم

مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم

مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم

مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم

مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم

مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم

مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم

مراسم اکران خصوصی فیلم من ناصر حجازی هستم


منبع: آریا پیکس


تاریخ انتشار : یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت: 12:04 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , ,
بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش