دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی با نام چرا من با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی با نام چرا من با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام چرا من با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید علی عبدالمالکی چرا من

دانلود اهنگ چرا من از علی عبدالمالکی

دانلود آهنگهای جدید خرداد۹۴ علی عبدالمالکی بنام چرا من

دانلود اهنگ چرا من علی عبدالمالکی با پخش انلاین و لینک مستقیم

دانلود آهنگ چرا من از علی عبدالمالکی
بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

این همه آدم تو دنیا بود چرا من

من که قلبم خیلی تنها بود چرا من

 من دلم خونه خسته از عشقم

 بازم آوردی اشکو تو چشمم چرا من,چرا من

تکست آهنگ چرا من علی عبدالمالکی

دل بریدم از یه دنیا خسته بودم گیجو تنها

 هم صدای بغض ابرا گریه کردم من خدایا

 راه میرفتم تو خیابون

 دل شکسته خیلی داغون

 اشتباه بود غصه هامون

 بازمن اینجام زیر بارون

این همه آدم تو دنیا بود چرا من

من که قلبم خیلی تنها بود چرا من

 من دلم خونه خسته از عشقم

 بازم آوردی اشکو تو چشمم چرا من,چرا من

متن اهنگ چرا من علی عبدالمالکی

رسم دنیاست دل شکستن

 رسمش اینه بدشه با من

 خیلی موندم خیلی رفتم

 خیلی خستم پس چرا من

 حس نموده توی شعرام,واسه اینه خیلی تنهام

 هیچکسی نیست توی دنیا من همیشه خیسه چشمام

این همه آدم تو دنیا بود چرا من

من که قلبم خیلی تنها بود چرا من

 من دلم خونه خسته از عشقم

 بازم آوردی اشکو تو چشمم چرا من,چرا من

Ali Abdolmaleki Chera Man

تاریخ انتشار : یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت: 22:24 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 81

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش