دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی با نام با عشق با بغض با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی با نام با عشق با بغض با متن آهنگ

دانلود آهنگ غمگین جدید پویا بیاتی به نام با عشق با بغض با متن آهنگ

دانلود اهنگ غمگین با عشق با بغض از پویا بیاتی

دانلود آهنگ غمگین جدید ۹۴ پویا بیاتی با نام با عشق با بغض

دانلود اهنگ جدید با عشق با بغض از پویا بیاتی

دانلود اهنگ با عشق با بغض پویا بیاتی با پخش انلاین و لینک مستقیم

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

یه چشمم اشک یه چشمم خونه امشب

تو بیرونی هوا بارونه امشب

تو این بارون تب آشفتگی بود

مگه کی غیر تو میدونه امشب

 بهت فک میکنم با اشک با آه

 نگاهت از جلو چشمام نمیره

 بهت فکر میکنه با اشک با بغض

 پیانو میزنم گریم میگیره

تکست اهنگ با عشق با بغض پویا بیاتی

اگه گریه امونم بده میگم

خدا میدونه بی تو خیلی تنهام

به من برگرد جز برگشتن تو

من از این زندگی هیچی نمیخوام

 نه فانوسی نه خورشیدی نه ماهی

 دلم واسه خودم میسوزه گاهی

 اصلا من به درک من به جهنم

 خودت خوبی عزیزم؟ رو به راهی

متن آهنگ با عشق با بغض پویا بیاتی

منو شبهای سرده بی ستاره

 منو دلواپسی های دوباره

بهت میگم که بی تو چی کشیدم

 اگه این بغض لعنتی بذاره

 اتاقم بوی دلتنگی گرفته

 همش گذشته رو یادم میارم

 من از بس دوره کردم غصه هامو دچار گریه بی اختیارم

 تو خواستی بین ما چیزی نمونه

 ولی جا موند رویات توی قلبم

 اگه تو وصله ی تنم نبودی

 چرا درد میکنه جات توی قلبم

 نه فانوسی نه خورشیدی نه ماهی

 دلم واسه خودم میسوزه گاهی

 اصلا من به درک من به جهنم

 خودت خوبی عزیزم؟ رو به راهی

Pouya Bayati -Ba Eshgh Ba Boghz


تاریخ انتشار : چهارشنبه 01 مهر 1394 ساعت: 11:57 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 73

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش