دانلود آهنگ جدید امیرعلی با نام حالا که رفتم با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید امیرعلی با نام حالا که رفتم با متن آهنگ

دانلود آهنگ غمگین جدید امیرعلی با نام حالا که رفتم با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید امیر علی به نام حالا که رفتم

دانلود آهنگ جدید ۹۴ امیرعلی با نام حالا که رفتم

دانلود اهنگ غمگین حالا که رفتم از امیر علی

دانلود اهنگ حالا که رفتم امیر علی با پخش انلاین و لینک مستقیم

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

حالا که رفتم چطوره حالت شنیدم اوضاعت هم خوبه

 بگو چطوره حال و هوایی که گفتی با من آشوبه

 حالا که رفتم اونکه حسودی میکرد به دنیات همدمته

خداکنه تا لحظه ی اخر بمونه چون باعث تنهاشدنته

 تاحالا شده واسه یبار بشینی پای حرفایی که به تو گفتم

چرا حتی یبار بشینی پای دردایی که به تو گفتم

 چرا؟ آخه چرا

 تاحالا شده واسه یبار بگی اونکه دوست داشت برای چی رفت

 چرا؟ اخه چرا اونی که بودی تموم زندگیش رفت چرا آخه چرا

تکست اهنگ حالا که رفتم امیر علی

وقتی که دنیات پر عذابه , وقتی که خوشبختی پیش تو خوابه

 وقتی که روزات غرق غباره هیچکسی باتو کاری نداره

 وقتی که عشقت دستاتو میگیره

 وقتی که میگه از دنیا بدون تو سیره

یکی پیدا میشه خیلی حقیره

دوس داره دنیات بشه مثل خودش تیره

 اما تو اینارو هیچوقت نفهمیدی

 تاحالا شده واسه یبار بشینی پای حرفایی که به تو گفتم

چرا حتی یبار بشینی پای دردایی که به تو گفتم

 چرا؟ آخه چرا

 تاحالا شده واسه یبار بگی اونکه دوست داشت برای چی رفت

 چرا؟ اخه چرا اونی که بودی تموم زندگیش رفت چرا آخه چرا

متن اهنگ حالا که رفتم امیر علی

Amir Ali + Hala Ke Raftam


تاریخ انتشار : یکشنبه 05 مهر 1394 ساعت: 21:06 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 63

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش