دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام آه سرد با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
 دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام آه سرد با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی زند وکیلی به نام آه سرد

ترانه : افشین مقدم / میکس و مسترینگ : سعید زمانی

کمانچه ، ویولن : احسان نی زن

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

متن آهنگ آه سرد علی زند وکیلی

زمین خوردم از درد این این لحظه ها

همین لحظه هایی که بی طاقتم

تو نیستی ببینی که این حال من

حال دریای طوفانیه، این شب غصه طولانیه

زمین خوردم از آه سرد دلم

به جایی رسیدم که تنها شدم

از این حسرت روزهای که رفت

با دلم درد همسایه شد

گریه با چشمم هم گریه شد

چرا هر غباری رو پس می زنم

یه تصویری از تو فقط پشتشه

شبیه یه ماهی به تو بعد از این

پشت یک پنجره میرسم

باز به یک خاطره میرسم

به پای تو سوخت قلبم کی عاشقانه شدم

تو در زبان منی یک عمر کی ترانه شدم

به پای تو سوخت قلبم کی عاشقانه شدم

تو در زبان منی یک عمر کی ترانه شدم

نگفتی شنیدم ندیدی و دیدم

من از تو به هر چی به جز تو رسیدم

مثه موی آشفته ای توی باد

تا نفس میکشی بی قرار تو ام آه

منو میکشونی به سمت خودت

من زمین خوردم و رهسپار تو ام آه

به پای تو سوخت قلبم کی عاشقانه شدم

تو در زبان منی یک عمر کی ترانه شدم

به پای تو سوخت قلبم کی عاشقانه شدم

تو در زبان منی یک عمر کی ترانه شدم

تاریخ انتشار : یکشنبه 05 مهر 1394 ساعت: 22:32 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 69

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش