دانلود آهنگ شاد جدید سینا گلزار با نام عشقم با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ شاد جدید سینا گلزار با نام عشقم با متن آهنگ

دانلود آهنگ شاد جدید سینا گلزار به نام عشقم با متن آهنگ

دانلود اهنگ شاد جدید سینا گلزار بنام عشقم

دانلود اهنگ شاد عشقم از سینا گلزار

دانلود اهنگ عشقم سینا گلزار با پخش انلاین و لینک مستقیم

آهنگ پاپ شاد جدید

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

به تو نامهربونی هم میاد عشقم … دوست دارم تو رو خیلی زیاد عشقم

تو رو میخوام اگه دنیای بی احساس … ما رو دیگه کنار هم نخواد عشقم

سرم رو روی شونه های تو دارم … کنارت دردمو به یاد نمیارم

حتی اخمم کنی اون لجظه می ارزه … تو چشات خیره شم بگم دوست دارم

دوست دارم تو شیرینی زندگیمی … تنها دلیله عاشقیمی

من دنیامو با تو میخوام … تو که هستی تو قلبم دلشوره میمیره

جز تو کی این حسو میگیره … من کنارت روی ابرام

متن آهنگ عشقم سینا گلزار

تو قلبم مهر تو یه عمره تبعیده … اگه آغوش من بوی تو رو میده

کنار تو ببین اونقدر آرومم … که دنیا مثه ما دو تا رو کم دیده

دوست دارم تو رو بی حد و اندازه … دل من که با این دوری نمیسازه

گلم نامهربونی هم بهت میاد … ببین قهرت منو یاد چی میندازه

دوست دارم تو شیرینی زندگیمی … تنها دلیله عاشقیمی

من دنیامو با تو میخوام … تو که هستی تو قلبم دلشوره میمیره

جز تو کی این حسو میگیره … من کنارت توی ابرام

Sina Golzar-Eshgham


تاریخ انتشار : دوشنبه 06 مهر 1394 ساعت: 13:50 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 105

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش