دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام به رسم یادگار با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام به رسم یادگار با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام به رسم یادگار با لینک مستقیم

Download New Music Mohsen Chavoshi Called Be Rasme Yadegar

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

نشد با شاخه هام بغل کنم تو

 رو نشد نشد نشد نشد

برو برو برو برو

اراده داشتم بدون کاشتم

که عادت بدم به ریشه داشتن

که عادت بدم یه گوشه بند شی

به مبتلا شدن علاقه مند شی

نشد که از دلم جدا کنم تو رو

نشد نشد گلم برو برو برو

نشد که بی دهن صدا کنم تو رو

تمام حرف من برو برو برو

.

قدیما هر گلی شناسنامه داشت

تموم میشد و بازم ادامه داشت

تو شیشه گلاب تو شعر شاعرا

تو گل فروشیا تو جیب آبرا

همون کسا که از تو باغچه چیدنت

توی خیالشون ادامه میدنت

نشد که از دلم جدا کنم تو رو

نشد نشد نشد گلم برو برو برو

نشد که بی دهن صدا کنم تو رو

تمام حرف من برو برو برو


تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 ساعت: 17:44 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 63

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش