دانلود آهنگ احمد سلو و رامین رسول خانی به نام سر به زیر با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
 دانلود آهنگ احمد سلو و رامین رسول خانی به نام سر به زیر با متن آهنگ

دانلود آهنگ احمد سلو و رامین رسول خانی به نام سر به زیر با لینک مستقیم

Download New Music By Ahmad Solo Ft Ramin Rasoul Khani Called Sar Be Zir

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ
ترانه و شعر آهنگ سر به زیر احمد سلو و رامین رسول خانی
تمومه دنیا یه طرف غم نبودت یه طرف
چند وقته که نیستی ببینی
جونی نمونده به تنم
تمومه حرفاتو زدی تمومه کار دله من
دنیام به آخر رسیده نمونده راهی واسه من
دلت از دله من چه راحت بریده که دیگه دلم از دلت دست کشیده
نشسته یه گوشه چقدر سر به زیره دلم انگاری داره کم کم میمیره
دلت از دله من چه راحت بریده
که دیگه دلم از دلت دست کشیده
نشسته یه گوشه چقدر سر به زیره
دلم انگاری داره کم کم میمیره
تکست آهنگ سر به زیر احمد سلو و رامین رسول خانی
خاطره هامو پس بده به من بدهکاره دلت
سرت شلوغ شده ولی یه عمره بیکاره دلت
خاطره هامو پس بده این لحظه هایه آخره
عشقت داره جون میکنه این نفسایه آخره
دلت از دله من چه راحت بریده که دیگه دلم از دلت دست کشیده
نشسته یه گوشه چقدر سر به زیره دلم انگاری داره کم کم میمیره
دلت از دله من چه راحت بریده
که دیگه دلم از دلت دست کشیده
نشسته یه گوشه چقدر سر به زیره
دلم انگاری داره کم کم میمیره

تاریخ انتشار : دوشنبه 06 مهر 1394 ساعت: 15:25 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 67

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش