دانلود آهنگ غمگین جدید آرشاوین (علی زارعی) با نام یه مدته با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ غمگین جدید آرشاوین (علی زارعی) با نام یه مدته با متن آهنگ

دانلود آهنگ شاد جدید آرشاوین به نام یه مدته با متن آهنگ

تنظیم : سعید زمانی    ترانه : حنان حمالی

دانلود آهنگ شاد جدید مهر ۹۴ آرشاوین به نام یه مدته

دانلود اهنگ یه مدته از آرشاوین

دانلود اهنگ یه مدته آرشاوین با پخش انلاین و لینک مستقیم

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

یه مدته وقتی شبا می خوابی

بیدار می مونم واسه لمس دستات

ساعت دیواری اگه بزاره

گوش میدم به آروم نفس هات

یه مدته وقتی شبا می خوابی

بیدار می مونم تا ببینمت خوب

یه دل سیر نگات کنم نفهمی

آرومتر بخوابی ناز محبوب

یه راز بین من و با دل من  … مشکل گشای همه مشکل من

یواشکی میگم کسی نفهمه …  از همه خوشگلتره خوشگل من

یه مدته وقتی شبا می خوابی

هوای کوچه ی دلم عالیه

تمام حجم بسته ی اتاقم ,غرق سکوته غرق خوشحالیه

یه مدته وقتی شبا می خوابی پنجره های عاشقی می خندن

پرده ها پچ پچ می کنن می خونن ستاره ها دارن این می فهمن

یه راز بین من و با دل من

مشکل گشای همه مشکل من

یواشکی میگم کسی نفهمه

از همه خوشگلتره خوشگل من

تکست آهنگ یه مدته آرشاوین

Arshavin + Ye Modateh


تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 ساعت: 22:15 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 56

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش