دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار و امیر حیدری با نام من بی اون با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار و امیر حیدری با نام من بی اون با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام من بی اون با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدیدمن بی اون علیرضا روزگار

آهنگ جدید ۹۴ علیرضا روزگار به نام من بی اون

دانلود اهنگ من بی اون از علیرضا روزگار

دانلود اهنگ من بی اون علیرضا روزگار با پخش انلاین و لینک مستقیم

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

من بی اون تنها ,خسته دنیا

 اون رفته بی من , تنها دنیا

من بی اون تنها خسته دنیا

 اون رفته بی من تنها دنیا

اگه این ثانیه ها یه روز عقب بره تو رو کنارم ببینم زندگیم قشنگتره

 اگه این دقیقه ها بدادم برسن,یه روزی دستاتو دستام میرسن

 همین که هستی کنارم قلبم آروم میگیره ,تو خوابم یه دنیا درگیره تقدیره

 همین که هستی کنارم قلبم آروم میگیره

تو خوابم یه دنیا درگیره تقدیره

تکست آهنگ من بی اون علیرضا روزگار

من بی اون تنها ,خسته دنیا  اون رفته بی من , تنها دنیا

من بی اون تنها خسته دنیا  اون رفته بی من تنها دنیا

اگه این ثانیه ها یه روز عقب بره تو رو کنارم ببینم زندگیم قشنگتره

 اگه این دقیقه ها بدادم برسن,یه روزی دستاتو دستام میرسن

 همین که هستی کنارم قلبم آروم میگیره ,تو خوابم یه دنیا درگیره تقدیره

 همین که هستی کنارم قلبم آروم میگیره

تو خوابم یه دنیا درگیره تقدیره

Alireza Roozegar Man Bi On

تاریخ انتشار : چهارشنبه 08 مهر 1394 ساعت: 21:39 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 48

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش