دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی با نام مادر با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی با نام مادر با متن آهنگ

دانلود آهنگ غمگین جدید سالار عقیلی به نام مادر با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید سالار عقیلی به نام مادر

دانلود آهنگ غمگین جدید ۹۴ سالار عقیلی با نام مادر

دانلود اهنگ مادر از سالار عقیلی

دانلود اهنگ غمگین سنتی جدید ۹۴ از سالار عقیلی

دانلود اهنگ مادر سالار عقیلی با پخش انلاین و لینک مستقیم

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

مادر من , مادر من , در طواف عطر تو خدا رو دیدم

مادر من , مادر من و با تو به شکوه و زیبایی رسیدم

آسمان در عمق چشمت ریشه دارد … خنده کن تا در زمین باران ببارد

من کجاها ترسم از دیوار و … تا که رد پای منزل بهشت است

لمس دستت لمس دریاست … با تو از هر سرابی در امانم

تا گلو در تنم در خزانم … پیش تو من بهاری ناگهانم

تکست اهنگ مادر سالار عقیلی

مادر من مادر من سجده ی فرشته ها به دامن تو

مادر من مادر من,راز خلقت در نگاه روشن تو در نگاه روشن تو

مادر من مادر من مادر من

مادر من سجده ی فرشته ها به دامن تو

مادر من مادر من راز خلقت در نگاه روشن تو

شعله ها برجان زدن جز زندگی نیست … رسم پروانه به جز پروانگی نیست

عشق تو ماورای این جهان است … نقطه تلفیق خاک و اسمان است

لمس دستت لمس دریاست … با تو از هر سرابی در امانم

تا گلو در تبر در خزان است … پیش تو من بهاری ناگهانم

تکست اهنگ مادر سالار عقیلی

Salar Aghili – Madar


تاریخ انتشار : جمعه 10 مهر 1394 ساعت: 20:42 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 57

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش