دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی به نام دست رد با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی به نام دست رد با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی با نام دست رد با متن آهنگ

ترانه و ملودی , تنظیم ، میکس و مستر : امیرعلی

دانلود آهنگ جدید ۹۴ کوروش صنعتی بنام دست رد

دانلود اهنگ دست رد کوروش صنعتی

دانلود اهنگ دست رد کوروش صنعتی با پخش انلاین و لینک مستقیم

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

از تو چشات حس میکنم دشمن دنیای منی

فقط بهم میگی برو خب مگه تو جای منی

از تو چشات حس میکنم خاطره هارو خط زدی

به عشق پاک من چرا دوباره دست رد زدی

چشمات از دیدن من سیره

این حسو هیشکی نمیگیره

حرفای تو حرفای تکراری قولای تو قولای اجباری

هیشکی آخه جاتو نمیگیره عاشقی یعنی که دلم گیره

قلب خرابم اینو میدونه,عاشقی یعنی بشی دیوونه

تکست آهنگ دست رد کوروش صنعتی

از تو چشات حس میکنم دشمن دنیای منی

فقط بهم میگی برو خب مگه تو جای منی

از تو چشات حس میکنم خاطره هارو خط زدی

به عشق پاک من چرا دوباره دست رد زدی

چشمات از دیدن من سیره

این حسو هیشکی نمیگیره

حرفای تو حرفای تکراری قولای تو قولای اجباری

هیشکی آخه جاتو نمیگیره عاشقی یعنی که دلم گیره

قلب خرابم اینو میدونه,عاشقی یعنی بشی دیوونه

متن آهنگ دست رد کوروش صنعتی

Kourosh Sanati + Daste Rad

تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 مهر 1394 ساعت: 16:29 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 39

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش