دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی با نام مثل مجسمه با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی با نام مثل مجسمه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام مثل مجسمه با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید مهدی یراحی مثل مجسمه

دانلود اهنگ مثل مجسمه مهدی یراحی

دانلود اهنگمثل مجسمه مهدی یراحی با پخش انلاین و لینک مستقیم

«« اینستاگرام رسمی سایت: khasdl.ir لطفا Follow کنید »»

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
حجم فایل : 4.15 مگابایت
دانلود با کیفیت 320
حجم فایل : 10.43 مگابایت
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

متن آهنگ مثل مجسمه مهدی یراحی

وقتی که لبخندت فقط یه تصویره … چیزی نمیبینی چیزی نمی فهمی گریت نمی گیره

دیگه نمی شناسی هوای بیرونو … خیس میشی اما اصلا نمی فهمی معنی بارونو

جنس نگاه تو غریب و مبهمه … ترس جدا شدن میون ما کمه

کنارمی ولی دوری یه عالمه … بی حرکت شدی!! مثل مجسمه

مثل مجسمه

متن اهنگ مثل مجسمه مهدی یراحی

خودتو یه لحظه ام بزار جای من … بشین گوش کن یکم به حرفای من

همین کافیه که بفهمی اینو … عمق تنهایی من غمگینو

خودتو یه لحظه ام بزار جای من … ببین چی اومده سر رویاهای من

از این زندگی مونده یه نقاشی … سخته با یه مجسمه تنها شی

جنس نگاه تو غریب و مبهمه … ترس جدا شدن میون ما کمه

کنارمی ولی دوری یه عالمه … بی حرکت شدی مثل مجسمه

Mehdi Yarahi Mesle Mojasameh


تاریخ انتشار : چهارشنبه 03 تیر 1394 ساعت: 20:41 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 231

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش