دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی با نام موج با متن آهنگ

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی با نام موج با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام موج با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید علی عبدالمالکی موج

دانلود اهنگ موج از علی عبدالمالکی

دانلود آهنگهای جدید مهر۹۴ علی عبدالمالکی بنام موج

دانلود اهنگ موج علی عبدالمالکی با پخش انلاین و لینک مستقیم

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

دوباره منو سفت بستن به تخت

 گمونم دوباره حالم بد شده

 گمونم دوباره تو فکر و خیال ,یه خمپاره از تو رسم رد شده

 دوباره یادم رفته اینجا کجاست

 دوباره اتاقم شده سنگرم

 دارن بچه ها رو درو میکنن

 صدای بیسیم پر شده تو سرم

یه وقتایی یادم میره جنگ نیست

 صدام اوج میگیره بعضی شبا

 یه وقتایی خیلی حالم بد میشه

منو میوج میگیره بعضی شبا

 یه میدون مینه روی تخت من

 منور زدن مارو پیدا کنن

 باید از تو میدون یه راه وا کنم

 باید دستامو از رو تخت وا کنن

تکست آهنگ موج علی عبدالمالکی

یه وقتایی روزامو گم میکنم

 یه روزایی یادم میره زنده ام

 تو دنیای من جنگ میشه هنوز

 تا وقتی نفس هست رزمنده ام

یه وقتایی تو خاطره ها هنوز تو کارون دارم آبتنی میکنم

 خودم که یادم نیست اما میگن یه وقتا فقط خودزنی میکنم

یه وقتایی یادم میره جنگ نیست, صدام اوج میگیره بعضی شبا

 یه وقتایی خیلی حالم بد میشه,منو میوج میگیره بعضی شبا

 یه میدون مینه روی تخت من, منور زدن مارو پیدا کنن

 باید از تو میدون یه راه وا کنم, باید دستامو از رو تخت وا کنن

Ali abdolmaleki – Moj

تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 ساعت: 20:03 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 54

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش