دانلود آهنگ جدید رضا صادقی و هادی صادقی با نام بانوی تنها با متن آهنگ(ویژه محرم)

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دانلود آهنگ جدید رضا صادقی و هادی صادقی با نام بانوی تنها با متن آهنگ(ویژه محرم)

دانلود آهنگ پاپ جدید برای محرم۹۴ رضا صادقی بنام بانوی تنها با متن آهنگ

دانلود آهنگ پاپ جدید محرم ۹۴ رضا صادقی بنام بانوی تنها+ ویزه محرم۹۴

دانلود اهنگ رضا صادقی بنام بانوی تنها

دانلود اهنگ بانوی تنها رضا صادقی با پخش انلاین و لینک مستقیم

این آهنگ باز پخش می باشد

بخش دانلود فایل
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
پخش آنلاین آهنگ
دریافت کد پخش آنلاین
تکست آهنگ

تکست آهنگ بانوی تنها رضا صادقی

ای عشقم ای آرامشم بار غمت را میکشم /ای محرمم ای ماه من از کودکی همراه من

بشنو برادر آه من رحمی نما بر خواهرت

ای یوسف کنعان من نیزه نشین سلطان من/ای قاری قرآن من از چه بریده حنجرت

ای زاده خیر و نساء آرام جان مرتضی/خشکیده لب هایت چرا کو ساقی آب آورت

ای عشقم ای آرامشم بار غمت را میکشم/ای مهر من ای ماه من از کودکی همراه من

بشنو برادر آه من رحمی نما بر خواهرت

تنهای تنها دل غمین گوید به آوای حزین/خواهر زغصه این چنین قربان جسم بی سرت

بر گرد جسم اطهرت آید صدای مادرت/تنها کنار پیکرت بیچاره مانده خواهرت

ای عشقم ای آرامشم بار غمت را میکشم/ای مهر من ای ماه من از کودکی همراه من

بشنو برادر آه من رحمی نما بر خواهرت

متن آهنگ بانوی تنها رضا صادقی

Reza Sadeghi – Banuye Tanha

تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 ساعت: 10:37 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 73

موضوع: دانلود آهنگ , تک آهنگ ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش