دکلمه های عاشقانه سال ۹۴

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
دکلمه های عاشقانه سال ۹۴

دکلمه های عاشقانه سال ۹۴

وقتی نیستی چتر و بی چتر چه فرقی دارد؟ شعر سهراب چه معنی دارد ” چترها را باید بست، زیر باران باید رفت!

آرام و آهسته دوستت خواهم داشت، طوری که حتی خودت هم از این عشق بویی نبری…!

نکاهت سبزترین خواب بهشت خداست، هزارو یک سیب از شاخه های خیالت گناه کرده ام، زمین فقط جهنم یک سیب بود

 

دلم به حال نیلوفر میسوزد! صدایش میکنند: نیلوفر آبی، اما او اسیر مرداب است؛ آب کجا… مرداب کجا…

این روزها بیشتر از همه شعر میخوانم! باید مطمئن شوم قبل از من تو را نسروده باشند

نمیدانم چرا بین این همه آدم، پیله کرده ام به تو شاید فقط با تو پروانه میشوم، شاید

در سرم تویی، در چشمم تویی، در قلبم تویی؛ من، عکس دسته جمعی توام بهترینم

دلتنگی، باران پشت شیشه است، هرچه هم چشمهایت را پاک کنی، باز هم خیسند

مرا از واژه های احساسی ام بگیر، بگذار ساده توصیفت کنم، اصلا بی هیچ تعارفی میدانم انتظار زیادیست، برایم ” من ” باش بیا و ” خاص ” باش

منبع http://www.bia2sms.org


تاریخ انتشار : یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت: 10:33 | نظرات(1)
برچسب ها : , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 74

موضوع: آرشيو اس ام اس‌ها , اس ام اس عاشقانه ,

بخش نظرات این مطلب
باران
این نظر توسط باران در تاریخ 1394/01/24 و 10:55 دقیقه ارسال شده است :
قشنگ بودشکلک
پاسخ : ممنون
کد امنیتی رفرش