پست جدید احمد مهرانفر در اینستاگرام درباره محصولات چینی

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سایت تفریحی و سرگرمی خاص دی ال
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام ما بپیوندید

تبلیغات
 پست جدید احمد مهرانفر در اینستاگرام درباره محصولات چینی

گلایه ی احمد مهرانفر از تولیدات چینی!!

 

عکس های احمد مهرانفر در چین

گلایه احمد مهرانفر در اینستاگرام از محصولات کشور چین

عکس های جدید احمد مهرانفر بازیگر سریال پایتخت ۴ در چین

احمد مهرانفر که برای بازی در نقش “ارسطو” در “پایتخت ۴″ در چین بسر می برد، در یادداشت جالبی درباره خودروهای چینی و منفعت طلبی برخی از راه واردات این ماشین ها به کشورمان در اینستاگرامش نوشت:

«تو خیابونای پکن که می چرخم می بینم از ماشینای بی کیفیت چینی که این روزا تو خیابونای تهران و شهرای دیگه ی کشورم زیاد دیده می شه و روز به روز هم بیشتر می شه خبری نیست. اینجا اکثر ماشینایی که سوار می شن ماشینای روز و باکیفیت اروپایی و ژاپنی و کره ایی هستن،ماشینای چینی هم زیادن امااونام ماشینای با کیفیتی هستن که کاملاًبا نمونه های خارجی قابل رقابتن…

براستی چرا از اون ماشیناو جنسای بی کیفیت توکشور من زیاده ولی اینجا نیست یا اگه هست خیلی کمه؟

احمد مهرانفر در چین

 

براستی عامل اصلی ورود و استفاده از این جنسای بی کیفیت تو کشور من کیه؟

-چینی هایی که به سفارش ما این جنسا رو تولید می کنن؟

-بازرگانانی که بخاطرنابخردی و سود بیشتر اینا رو سفارش میدن؟

-کسانیکه می تونن از وروداین اجناس جلوگیری کنن ولی بخاطرمنفعت شخصی نمی کنن یا ماهایی که اونا رو می خریم و مصرف می کنیم؟ خدایا آیا این حق ایران و ایرانیه؟ خدایابه من -خودِ خودِ من-این قدرت تشخیص وتوانایی رو بده که بیش از اینکه به فکر منافع و مصالح شخصی خودم باشم به فکر منافع و مصالح عمومی جامعه ام باشم. خدایا به من -خودِ خودِ من-این قدرت تشخیص و توانایی رو بده که خوب باشم و به هموطنام خوبی کنم نه بخاطر ترس از تو بلکه به این دلیل ساده که خوبی خوبی میاره و بدی…بدی»

منبع: http://www.neginjonoub.ir

تاریخ انتشار : جمعه 28 فروردین 1394 ساعت: 18:47 | نظرات(0)
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

بازديد : 77

موضوع: گالری عکس , عکس بازیگران مرد ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش